„Google Adwords” reklama ir kuponų painiava

Google Adwords„Google Adwords” myli savo klientus, todėl juos nuolat stebina dovanomis. Tačiau tokios mažos, bet mielos dovanėlės kaip kuponai Lietuvoje sugebėjo tapti verslo objektu. Verslininkai nusprendė iš to pasipelnyti ir užsisuko tikras nesusipratimų verpetas.

Kuponų magija

Daug kas susigundo už 10 ar 30 eur. įsigyti 100 – o eur. vertės „Google Adwords” reklama kuponus. Juolab, ieškoti irgi toli nereikia. Toks pasiūlymas lyg užkerėtas vis iššoka prieš akis. Vienintelė bėda – tokiu pirkiniu džiaugiamės gana trumpai. Visų pirma reiktų paminėti, kad toks kuponų platinimas laužo „Google Adwords” kuponų panaudojimo taisykles. Tai reiškia, kad kiekvienas nupirkto kredito kodo naudotojas rizikuoja kitą rytą rasti užblokuotą domeną arba jeigu „Google” paieškos sistemos algoritmai geros nuotaikos – tik užblokuotą paskyrą. Tačiau net jeigu pavyksta išvengti tokių kraštutinumų kuponų vartotojų reikalai susijaukia.

Google adwords rekalam ir papildomos paskyros

Štai įsivaizduokime, kad įsigyjame kelis kuponus. Juos naudojame ir vargo nematome, o pirmą savaitę ar net mėnesį klientai lyg varu varomi keliauja į mūsų svetainę. Džiaugiamės, rankomis triname, o tuomet į realybę nubloškia lyg iš dangaus nukritusios papildomos prievolės. Labai dažnai kupono naudotojas turi pradėti kurti papildomas paskyras, jas sieti su „Google Analytics”. Pripažinkime, kad pirmą, antrą ar dešimtą kartą efektyviai administruoti „Google Adwords” reklamos kampaniją reikia specifinių žinių ir įgūdžių. Jiems įgyti reikia laiko ir žvėriško pasiryžimo.

Paskyros užblokavimas

Jeigu užblokuoja „Google Adwords” paskyrą Jūs neatgaunate nei už kuponus sumokėtos sumos, nei paskyroje esančių pinigų. Tokiu būdu balansinį likutį padovanojate „Google” milžinei. Tai lyg bausmė už nedrausmingumą.

Blogiausia, kad tokia situacija gali privesti prie nuolat ateityje galiosiančio draudimo kurti „Google Adwords” reklamos paskyras. Verslui prarasti reklamos rinkoje dominuojantį kanalą yra didelis nuostolis. Gaila, kad taip nutikus pagelbėti negali net pati „Google Adwords” organizacijos komanda.

Kuponas skirtas ne Lietuvos rinkai

Natūraliai į galvą ateina ir ramybės neduoda klausimas. Kodėl iš „Google Adwords” arba bendrovės sertifikuotų partnerių gautas kuponas grėsmių nekelia, o pasiskolintas iš draugo tampa įvairių problemų šaltinis? Kaip paieškos sistemos algoritmai suseka kas naudojasi kuponu? Į pirmą klausimą tik „Google” organizacijos atstovai gali atsakyti. Beje atsakymas lengvai nuspėjamas – visi turime žaisti sąžiningai, o „Google” savo pinigais nelinkusi dalintis su diletantais (kuponus galima įsigyti iš sertifikuotų kompanijos partnerių).

Antrojo situacija daugiau negu, kad paprasta. Įsivaizduokime nusipirkome kuponą, kuris buvo skirtas kitai rinkai arba kitam verslo sektoriui. „Google Adwords” tai supras taip greitai, kad mes net nespėsime mirktelti. Lieka vienintelė išeitis – nepirkti kuponų.

Svarbu:

  • „Google Adwords” reklamos kuponas galioja tris mėnesius nuo jo gavimo arba iki kupone nurodytos datos.
  • Pasinaudojimas kredito kodu yra sutikimas su jo sąlygomis.

 

 

 

 

 

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *