Kuo skiriasi gera reklaminė iškaba nuo blogos

iskabos01

Kiekvienas verslas turi komunikuoti su visuomene. Seniausias būdas tai daryti – per reklamą. Tačiau visi žinome, kad yra dviejų tipų reklamos: blogos ir ne tokios blogos. Taip, greičiausiai nei vienas žmogus nepasakytų, jog jam patinka reklama. Na, nebent reklamos agentūrų darbuotojai, tačiau ir jiems greitai atsibosta ir pradeda važiuoti stogas.

Taigi, reklamos egzistuoja įvairiose medijose: spaudoje, radijuje, televizijoje. Lauko reklamos – vienos iš populiariausių. Kadangi jos negali būti vaizduojamos video ar audio formatuose (nes greičiausiai būtų traktuojamos kaip drumsčiančios viešąją tvarką ir ramybę), telieka spauda. Spausdintą reklamą matome visur: stotelėse, vitrinose, greitkeliuose, viešuosiuose tualetuose… Vienos žinomiausių, didžiausių ir matomiausių – reklamines iskabos. Pagrindinė jų paskirtis yra ilgalaikė. Reklaminė iškaba dažniausiai kabinama virš įmonės būstinės, pranešdama klientams: „Mes čia!“. Jos naudojamos atvaizduoti kompanijos logotipą, šūkį ar vykstančią akciją-atrakciją. Tačiau vienos įmonės turi patrauklias iškabas, o nuo kitų norisi bėgti. Trumpai apžvelkime, kaip turi atrodyti pavyzdinga reklaminė iškaba.

Gera reklaminė iškaba:

  • Minimalistinė ir nedrąskanti akių. Žinoma, reklamos tikslas – pritraukti kuo daugiau klientų, tačiau per daug agresyvi strategija suveiks atvirškčiai.
  • Švelnių spalvų. Ryškiai geltona, žalia ir raudona ne visada sukelia patriotinius jausmus.
  • Tvarkinga. Taip, iškabas irgi reikia prižiūrėti. Kaip ir nešvarūs langai, purvinas logotipas gana stipriai atgrąso.
  • Žinoma, kartais reklaminės iškabos tiesiog baisios ir viskas. Dažniausiai tai būna blogo logotipo kaltė, kuris, nesvarbu kaip vaizduojamas, visada gadina visą vaizdą. Tokiu atveju reikėtų nepagailėti pinigų profesionaliai reklamos agentūrai ar laisvai samdomam dizaineriui ir perkurti senąjį logotipą į naują, o dar geriau – pakeisti jį iš pagrindų. Su logotipu išvien eina ir visas kompanijos įvaizdis, firminis stilius, kurį taip pat reikia koreguoti atitinkamai.
  • Negalima visada kaltinti vien iškabų – kartais jos tiesiog negali būti patrauklesnės dėl anksčiau pagailėto pinigėlio originaliam logotipui ar firminiam stiliui. Tačiau pati iškaba visada turi būti solidi, suteikianti profesionalumo dvelksmą ir niekada nelendanti per prievartą vartotojui į akis. Solidžią iškabą žmogus visada susiras pats, o nuo agresyvios bėgs kuo toliau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *