SEO straipsniai

Rašymas visada buvo neblogas verslas. Išpopuliarėjus internetui, šis verslas pradeda įgauti itin spartų pagreitį. Raštingi žmonės dabar gali prisidurti prie atlyginimo rašydami paprastus tekstus interneto puslapiams.

SEO straipsniai yra tik viena iš internetinių tekstų rūšių. Tai trumpi ir glausti tekstai apie tam tikrą produktą ar paslaugą. Pagrindinis skirtumas nuo reklaminių tekstų, kurie publikuojami interneto puslapiuose, yra tai, kad SEO straipsniai paprastai nemini konkretaus prekės ženklo. Taip pat jie yra gana ribotos apimties – 200-500 žodžių. Tai vienas Word puslapis. Tokia apimtis yra laikoma minimalia Google paieškos robotui, kad šis galėtų aiškiai suprasti, apie ką puslapis.
SEO straipsnis paprastai turi vieną ar kelis raktinius žodžius, kurie tekste kartojami 3-7 kartus. Raktinis žodis paprastai minimas ir straipsnio pavadinime, bei interneto adrese, pavyzdžiui, puslapis.lt/raktinis-zodis.html. Tai daroma dėl to, kad Google paieškos sistema aiškiai suprastų, apie ką yra tas puslapis. Tai daroma dėl straipsnyje esančios nuorodos į kliento puslapį, kurį ir norima pakelti paieškos rezultatuose.

SEO straipsniai turi būti susiję savo tematika su reklamuojamu puslapiu. Priešingu atveju nuoroda gali būti nenaudinga, net žalinga. Tokie straipsniai yra nuorodų tinklo kūrimo paslaugos dalis. Tai SEO paslaugų dalis, kurias paprastai teikia SEO bendrovės. SEO tekstų rašytojas paprastai yra laisvai samdomas asmuo, nes paprastai SEO paslaugų bendrovės nesamdo penkių rašytojų.

Kiek SEO straipsnių reiktų užsakyti, kad su tam tikru raktiniu žodžiu pakiltumėte paieškos rezultatuose? Į šį klausimą vieningo atsakymo duoti negalima, nes tai labai priklauso nuo rinkos ir konkurencijos, bei konkurentų veiksmų. Jei konkurentai investuoja į SEO straipsnius, reikės daugiau. Jei konkurencija rinkoje nėra didelė (20-30 konkuruojančių puslapių), gali pakakti ir 10 straipsnių skirtinguose puslapiuose. Svarbu, kad tekstai būtų tematiškai susiję su reklamuojamu objektu. Jei reklamuojamas autoservisas, negalima tekste apie plastikinius langus įterpti sakinį, kuriame būtų minimas autoservisas ir ant raktinio žodžio uždėti nuorodos į autoserviso puslapį. Jei reklamuojami plastikiniai langai, tai ir tekstas turi būti apie plastikinius langus.

SEO straipsniai kaina neišsiskiria iš kitų nedidelių tekstų. Jų parengimas gali kainuoti nuo 10 iki 50 litų. Iš tiesų kainą sudaro SEO straipsnio parengimas + tekstinės nuorodos reklamos mokestis + publikavimas (teksto suformatavimas, iliustracijos parinkimas, kiti apipavidalinimo darbai). Štai rašytojų agentūra Rasytojas.lt siūlo tokius straipsnius nuo 65 Lt. Aišku, kainos nuolat keičiasi priklausomai nuo puslapio svorio Paieškoje.

SEO straipsniai dažniausiai publikuojami asmeninio pobūdžio bloguose ir specialiuose straipsnių kataloguose (jų nauda šiuo metu yra labai abejotina dėl per didelio brukalų kiekio). Prieš užsakant tokius straipsnius rekomenduojama susižinoti, kokiuose puslapiuose tekstai bus publikuojami.

SEO straipsniai – puiki galimybė gauti kokybiškų nuorodų į naujai paleistą puslapį, kuriam reikia išsikovoti savo pozicijas Paieškoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *