Nepaisant to, kokia bebūtų jūsų verslo skaitmeninės rinkodaros strategija, „Facebook“ turėtų būti svarbia jos dalimi. Šis visame pasaulyje populiarus socialinis tinklas turi daugiau nei 1,5 mljrd. aktyvių vartotojų. Be abejo, pastarąjį faktą turbūt žino kiekvienas iš jūsų, todėl vertėtų pakalbėti apie tai, kas yra kur kas įdomiau – svarbius ir įdomius faktus bei statistiką (2019 m.), susijusią su „Facebook“ socialiniu tinklu.
Tai, ką turėtų žinoti kiekvienas skaitmeninės rinkodaros specialistas
- Daugiau nei 270 mln. „Facebook“ anketų yra netikros.
- 64 proc. suaugusiųjų, kurių amžius yra 50-64 m., naudojasi „Facebook“ socialiniu tinklu.
- 83 proc. moterų ir 75 proc. vyrų naudojasi „Facebook“.
- 93 proc. rinkodaros specialistų reguliariai naudojasi reklama Facebook.
- „Facebook Lite“ turi 200 mln. vartotojų visame pasaulyje.
- „Facebook“ grynosios pajamos 2018 m. antrąjį ketvirtį siekė 5,1 mljrd. USD.
- 67 proc. rinkodaros specialistų „Facebook“ yra pati svarbiausia socialinė platforma.
- Daugiausiai „Facebook“ reklamai išleidžiama tarp 13 ir 15 val. dienos.
- Daugiau nei 80 mln. įmonių turi savo „Facebook“ puslapį.
- 2004 m. vasario mėn. „Facebook“ įkūrė Mark Zuckerberg, Dustin Moskovitz, Chris Hughes ir Eduardo Saverin.
- 2004 m. birželio mėn. „Facebook“ iš Peter Thiel sulaukė pirmosios investicijos, kuri siekė 500 000 USD.
- 2004 m. rugsėjo mėn. vartotojams buvo pristatyta „Facebook siena“ (angl. „Facebook wall“).
- 2005 m. rugpjūčio mėn. „Facebook.com“ internetinis adresas buvo įsigytas už 200 000 USD.
- 2004 m. gruodžio mėn. buvo pasiektas 1 mln. registruotų vartotojų skaičius.
- 2005 m. gruodžio mėn. registruotų vartotojų skaičius siekė 6 mln.
- 2009 m. vasario mėn. pristatytas „patinka“ mygtukas (į viršų pakelto nykščio ikonėlė).
- 2009 m. „Facebook“ kompanija už 50 mln. USD įsigijimo „FriendFeed“.
- 2011 m. rugpjūčio mėn. „Android“ ir „iOS“ operacinėms sistemoms pristatyta „Facebook Messenger“ mobilioji programėlė.
- 2011 m. „Facebook“ pradėjo bendradarbiauti su „Skype“, kad vartotojams galėtų pasiūlyti vaizdo pokalbius.
- 2011 m. rugsėjo mėn. pristatyta „Facebook laiko juosta“ (angl. „Facebook timeline“).
- 2012 m. balandžio mėn. „Facebook“ kompanija už 1 mljrd. USD įsigijimo „Instagram“.
- 2012 m. gegužės mėn. „Facebook“ vertė pakilo iki 104 mljrd. USD.
- 2012 m. spalio mėn. „Facebook“ vartotojų skaičius pasiekė 1 mljrd.
- 2013 m. rugpjūčio mėn. pradeda veikti Internet.org.
- 2014 m. vasario mėn. „Facebook“ kompanija už 21 mljrd. USD įsigijimo „Whatsapp“.
- 2014 m. „Facebook“ kompanija už 2 mljrd. USD įsigijimo „Oculus VR“.
- 2015 m. rugpjūčio mėn. „Facebook“ kasdien naudojasi 1 mljrd. aktyvių vartotojų.
- 2017 m. kovo mėn. „Facebook“ pasiekia 2 mljrd. vartotojų per mėn. skaičių.
- „Facebook“ yra prieinamas net 142 kalbomis.
- 2019 m. „Facebook“ dirba daugiau nei 35 000 darbuotojų.
- Net 51 proc. vartotojų „Facebook“ pasinaudoja bent keletą kartų per dieną.
- 23 proc. vartotojų „Facebook“ pasinaudoja bent kartą per dieną.
- Tik 26 proc. vartotojų „Facebook“ apsilanko rečiau nei kartą per dieną.
- Kiekvieną minutę „Facebook“ užsiregistruoja daugiau nei 500 naujų vartotojų.
- 20 proc. „Facebook“ mobiliųjų reklamų pelno atkeliauja iš „Instragram“.
- „Facebook“ yra blokuojamas Kinijoje, Bangladeše, Irane ir Š. Korėjoje.
- Daugiausiai sekėjų „Facebook“ tarp politinių lyderių pasaulyje turi buvęs Jungtinių Amerikos Valstijų prezidentas Barakas Obama – sekėjų skaičius yra apytiksliai 55 mln.
- Populiariausi prekės ženklai „Facebook“ yra: „Facebook“, „McDonald‘s“, „Samsung“, „Coca-Cola“, „Instagram“, „Disney“, „KFC“, „Red Bull“, „MTV“ ir „Microsoft Windows“.
- 70 proc. rinkodaros specialistų teigia naudojantys „Facebook“ socialinį tinklą naujų klientų pritraukimui.
- 47 proc. rinkodaros specialistų teigia, kad „Facebook“ buvo jų pagrindinė priemonė, padėjusi pagerinti pardavimus.
Daugiau apie „Facebook“: „APG MEDIA“