Ar estate už atliktas paslaugas pamiršę išrašyti sąskaitą? O perskambinti dėl tolimesnių pasiūlymų savo buvusiems klientams? Kasdieniniame pardavimų procese pamirštame labai daug dalykų, kurie galėtų atnešti beveik lengvas pajamas. CRM sistema gali padėti susitvarkyti su tokiais praradimais.
Nemokama? Tikriausiai nieko verta…
Va taip ir pagalvojome, kai pirmą kartą sužinojome apie SpinCRM. Vėliau viskas pasikeitė.
Pirmiausia buvo gana didelis iššūkis susivesti į duomenų bazę visus esamu klientus. Vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas, įmonė, pareigos, net socialinių tinklų paskyros – visa tai varė į neviltį su pardavimais dirbantį kolegą kokį mėnesį. Geltonų lapelių ant jo stalo ir ekrano mažėjo, o SpinCRM puslapis buvo dažniau atverstas jam kalbant telefonu. Po truputį pripratome prie to negražaus lietuviško pavadinimo „šaltasis kontaktas“. Taip ir norisi sakyti „leadas“, ir viskas…
Beje ši CRM sistema yra lietuviška, tad diskomforto tikrai nėra jokio. Galima naudotis ir angliškai, jei taip patogiau, tik reikia susitvarkyti su nuolatiniu peradresavimu – iš Lietuvos lankytojai iš karto mato lietuvišką versiją.
Kai įmonėje yra trys darbuotojai, kuriems ši CRM sistema yra naudinga, pakanka ir nemokamos versijos. Kai pardavimams skiriama daug dėmesio, reiktų pagalvoti ir apie komercinę versiją (19 eur vienam vartotojui per mėnesį). Jos privalumas yra tas, kad galima naudotis ir programėle Android įrenginiams, tad CRM sistema pasiekiama per išmanųjį telefoną ar planšetę. O tai yra tikras lobis dabartiniame darbe, kai darbuotojai mėgsta kartais padirbėti iš namų.
Integracija su el. paštu taip pat labai praverčia, nes visada gauname tam tikrus priminimus ir ataskaitas apie tam tikrą klientą ir jo vertimo į pelną istoriją.
CRM pasaulyje yra gana daug. Vienos jų labai geros, kitos – ne tokios geros, bet vis tiek brangios. Viskas priklauso nuo to, kaip lanksčiai kiekviena įmonė žiūri į savo pardavimų procesą – ar pasiruošusi diegti naujoves, ar tikisi plaukti pasroviui… Renkantis CRM sistemą kartais tenka išbandyti net kelias. Tai gal ir varginantis procesas darbuotojams, tačiau labai reikalingas ilgesniam laikui. Juk norisi dirbti kuo efektyviau. Vadovams pabosta gėdinti „užmirštuolius“ ne tik dėl neperskambintų skambučių, bet ir dėl prarastų pinigų, kuriuos buvo galima uždirbti be didesnio vargo.