Nesvarbu, ką parduodate – buhalterines paslaugas verslui ar keptuves, visada galima rasti būdų, kaip padidinti pardavimus. Dažnai jie nėra labai sudėtingi ar stebuklingi. Pabandykime prisiminti keletą būdų (neabejojame, kad visus juos žinote, tik buvote kiek primiršę).
Efektyvesni skambučiai
Parduoti telefonu yra sunku. Žmonės dažnai deda ragelį, arba iš karto atsako: „manęs tai nedomina“. Bet pabandykite įrašyti keletą savo pardavimų pokalbių ir paanalizuokite – gal kalbate neefektyviai? Egzistuoja ne vienas skambučio planas, kurio laikantis tikrai galite užkabinti ir sudominti savo kontaktą tuo, ką turite pasiūlyti.
Kruopščiau atrinkti kontaktai
Kaip renkatės kontaktus savo pardavimams? Perkate kontaktų duomenų bazę ir tada skambinate iš eilės? O gal atsidarote verslo katalogą internete ir skambinate tada visiems, kas yra pirmuose penkiuose puslapiuose? Tai gali būti neefektyvu. Ieškokite tų kontaktų, kuriems padėsite išspręsti problemas. Kaip? Paprasčiausiai aplankykite tos įmonės interneto puslapį, Facebook paskyrą ir paieškokite, kas joje dirba LinkedIn. Dar vertėtų paieškoti paieškoje atsiliepimų apie įmonę ir jų ieškomų darbuotojų. Jei parduodate mokymo kursus ir matote, kad įmonė ieško nemažai projektų vadovų, gal vertėtų jiems paskambinti ir pasiūlyti verstis savais resursais tik juos labiau apmokyti, kad dirbtų geriau?.. Taip laikas, sugaištas kontakto atrinkimui atsipirks kur kas geriau, nei skambinant visiems iš eilės. Panaši situacija tinka ir parduodant el. paštu.
Nepasikliaukite vien tik SEO
Daug įmonių klientų neieško. Jie pasitiki SEO stebuklais – klientai mus patys kažkaip susiras. Su tokiu požiūriu, deja, pardavimų nepadidinsite. Net nepastebėsite, kaip įmonė uždirba vis mažiau ir mažiau, nors visi darbuotojai turi darbo per akis. O gal tik jį simuliuoja? Pabandykite vieną mėnesį imtis aktyvesnių pardavimų telefonu ir el. paštu kruopščiai atrinktiems šaltiesiems kontaktams ir pamatysite, kaip padidės pardavimai ir pajamos jau kitą mėnesį. Tada galėsite dar kartą įvertinti gerai randamos svetainės naudą iš naujo.
Skelbimų portalai
Išbandykite skelbimų portalus. Tiek bendrinius, tiek skirtus tam tikros srities profesionalams. Net jei jūsų paslaugos yra B2B – dalis klientų gali aktyviai naršyti skelbimus tikėdamiesi užtikti pavienius profesionalus tam tikroms paslaugoms.
Yra specializuoti skelbimų portalai, kurie skirti tam tikros srities profesionalams. Neignoruokite jų, net jei dirbate didelėje įmonėje. Pavyzdžiui, jei teikiate buhalterinės apskaitos paslaugas, liepkite visiems 5 savo buhalteriams ten užsiregistruoti tikrais savo duomenimis. Arba užregistruokite juos patys. Telefono numeris turėtų būti darbinis, o el. paštas gali būti ir asmeninis. Kai skambins interesantai, atsiliepsite arba jūs arba patys buhalteriai ir prisidės prie pardavimų skatinimo.
Video reklama
Mėgėjiškas video klipas Youtube portale tikrai padės, o ne pakenks. Pabandykite tokį susikurti kad ir patys savo išmaniuoju telefonu. Geras aprašymas Youtube su nuorodomis į jūsų puslapį, paskelbtas telefonas – dar vienas būdas gauti klientų, kurio greičiausiai nenaudojate.
Būdų, kaip padidinti pardavimus yra ne vienas, tik reikia šiek tiek pasistengti.