Galvojantys kokią marketingo strategiją pasirinkti savo interneto svetainei, neretai praleidžia progą išbandyti ir alternatyvius, bet ne ką mažiau naudingus potencialių klientų pritraukimo būdus. Vienas iš tokių būdų – remarketingas. Šiuo metu tai yra itin populiarus pasirinkimas vien dėl efektyvumo – didžiausios bendrovės nuo tradicinių reklamavimosi būdų pereina būtent prie šio, nes jis padeda susigrąžinti buvusius lankytojus, kurie nieko dar neįsigijo. Trumpai tariant, tai strategija, kuria siekiama susigrąžinti tiek jau buvusius pirkėjus, tiek ir nieko dar nepirkusius. Paprasčiausiai, šis metodas veikia naudojant vartotojų naršymo informaciją, kuri padeda nustatyti kokią reklaminę kampaniją būtų geriausia rodyti vartotojui.
Lietuvoje yra kelios veikiančios remarketingo sistemos, kuriose dalyvauja daug interneto portalų bei smulkesnių svetainių. Tokio reklamavimosi metodo esmė yra pateikti interneto svetainėje reklamą to produkto ar svetainės, kuriuo prieš tai domėjosi potencialus pirkėjas t.y. lankytojas. Pavyzdžiui, apsilankę vienoje svetainėje ir ten kažkurį laiką panaršę, jūsų naršymo istorijoje užregistruojami šie naršymo duomenys, o paskui, kai lankotės kitoje svetainėje, kurioje automatiškai generuojami reklaminiai skydeliai, yra rodoma būtent tos svetainės reklama, kurioje buvote prieš tai. Tokiu būdu yra siekiama susigrąžinti buvusį lankytoją, pirkėją.
Kuo remarketingo pasirinkimas yra naudingas? Trumpai tariant, jeigu prieš tai lankytojas lankėsi jūsų elektroninėje parduotuvėje, kažką nusipirko, tai jūs vėl galite jį paskatinti pirkti. Jis, nuėjęs į kitą svetainę, ir pamatęs jūsų reklamą su konkrečia preke, kuri galbūt jam bus aktuali, sugrįš į jūsų parduotuvę ir tą prekę nusipirks. Šitaip yra perkami potencialūs pirkėjai. Įsivaizduokite situaciją su telefonais ir jų priedais – jeigu žmogus nusiperka telefoną, tai jūs galite jam paskui siūlyti susijusias prekes, kurios turėtų būti aktualios – remarketingo reklamoje galite pateikti pasiūlymą įsigyti apsauginius dėklus, stiklus ar kitus priedus to telefono priežiūrai, ir tokiu atveju, padidinsite tikimybę, jog tas vartotojas sugrįš pas jus paspaudęs tokią reklamą.
Šitaip veikia remarketingo strategija, o ja jūs galite pasinaudoti tiek specialiose sistemose, tiek ir patys kurdami reklaminius skydelius bei juos talpindami atitinkamose interneto svetainėse.