Populiariausi brandingo tipai: kokie jie?

Brandingas yra reikšmingas kiekvienam šių dienų verslui. Geras jo suvokimas prisideda prie sėkmingos įmonės  strategijos. Šis unikalaus produkto, paslaugų ar netgi asmens kūrimo procesas užtikrina prekių ženklo žinomumą ir patikimumą, skatina klientų lojalumą ir suteikia daugybę kitų privalumų. Yra įvairių brandingo tipų, tad aptarkime kelis populiariausius.

 

1. Produkto

 

Tai labiausiai paplitęs ir paprasčiausias brandingo tipas. Jis paremtas savybėmis, kurios išskiria produktą iš kitų. Naudojant strategines prekių ženklo spalvas, apgalvotus logotipus, įsimintinus šūkius ir patrauklias pakuotes, produktas labiau patraukia vartotojų dėmesį, tampa atpažįstamas ir įsimenamas.

 

Puikus brandingas gali padėti padidinti prekių ženklo žinomumą ir paskatinti pirkėjus pasirinkti būtent šį produktą, atsižvelgiant į jo išvaizdą. Tačiau tai nėra vienintelis šiuo atveju svarbus dalykas. Toks brandingas glaudžiai susijęs ir su emocijomis, jausmais, kuriuos patiria vartotojas, pasirinkęs būtent tą produktą.

 

2. Įmonės

 

Šis brandingas taip pat siejamas su identiteto kūrimu, tačiau ne atskiro produkto, o visos įmonės. Paprastai jis reikalauja gerai apgalvotos strategijos, nes reikia atsižvelgti į daugybę skirtingų aspektų: produktus ir (ar) paslaugas, klientų aptarnavimą, darbuotojų kultūrą, poveikį rinkai.

 

Nepriekaištingai atliktas įmonės brandingas gali turėti ilgalaikį teigiamą poveikį ir skatinti prekių ženklo pripažinimą. Todėl tokio proceso metu itin svarbus nuoseklumas. Kuriant unikalų įmonės identitetą, esminius vaidmenis atlieka prekių ženklo vertybės, skleidžiamos žinutės, komunikacijos tonas ir stiliaus vadovas.

 

Tiesa, šiuo atveju ne ką mažiau dėmesio vertas ir domenas. Norint sukurti patrauklų įmonės įvaizdį, būtina atsižvelgti, kad jis tinkamai atspindėtų verslą, būtų pakankamai trumpas, aiškus ir unikalus. Planuojate kurti verslo svetainę? Paspaudus ant pateiktos nuorodos, pasirinkto domeno registravimas gali būti atliekamas vos per kelias akimirkas.

 

3. Asmeninis

 

Prekių ženklas dažniausiai siejamas su tam tikrais produktais arba paslaugomis. Tačiau tai nėra vieninteliai pasirinkimo variantai. Konkretus asmuo taip pat gali būti prekių ženklas. Būtent tuomet ir naudojamas asmeninis brandingas, kuris populiarus tarp dainininkų, aktorių, sportininkų, politikų, mados dizainerių ir nuomonės formuotojų kitaip influencerių. Jis padeda žinomiems asmenims sukurti norimą įvaizdį visuomenėje, patraukti žmonių dėmesį, pritraukti naujų klientų ir sukurti ištikimų gerbėjų ratą.

 

4. Geografinis

 

Šis brandingas naudojamas specifinėms paslaugoms ir produktams, kurie yra būdingi tam tikram regionui. Dažniausiai jis siejamas su turizmo pramone. Pasitelkiant geografinį brandingą, atskleidžiami miestų, regionų ir šalių išskirtinumai: kraštovaizdis, virtuvė, turizmo centrai ir panašiai. Tokiu būdu siekiama pritraukti turistus arba investuotojus.

 

5. Paslaugų

 

Palyginus su kitais, paslaugų brandingas dažniausiai nėra siejamas su materialiu ar apčiuopiamu produktu. Todėl paprastai jis nesuteikia greito rezultato, o šis gali būti sunkiau pasiekiamas. Paslaugų brandingas glaudžiai susijęs su klientų aptarnavimu, kuris yra bene didžiausias iššūkis bet kokioje verslo srityje. Būtent paslaugos apibrėžia patirtį, kurią įmonė suteikia vartotojui. Todėl verta pasistengti, kad ji būtų kuo geresnė – juk nuo to priklauso įmonės ir kliento tarpusavio santykiai.

 

Stiprus prekių ženklas padeda užtikrinti verslo sėkmę. O tokio sukūrimas neatsiejamas nuo tinkamo brandingo pasirinkimo. Taigi pažvelkite į šią užduotį atsakingai – juk tai gali būti veiksmingas būdas padidinti savo prekių ženklo žinomumą, atkreipti vartotojų dėmesį ir pritraukti potencialių klientų.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *