mobili versija

7 akiplėšiški priekaištai verslui – jūs kuriate BJAURIAS interneto svetaines!

Nevyniosime žodžių į vatą – lietuvių verslai internete atrodo bjauriai. Ne visi, tačiau dauguma. Ir ne dėl to, kad neturi pinigų naujoms svetainėms. O dėl ko? Apie priežastis – kiek vėliau. Dabar norime pateikti net 7 tiesmukus priekaištus verslui. Už teisybę nepykstama, o priekaištai protingų verslininkų yra išnaudojami teigiamiems pokyčiams, tad net nemanome atsiprašinėti už tai, ką pasakysime. Kur jūsų kontaktai? Atėjo laikas išnaikinti niekam … Continue reading 7 akiplėšiški priekaištai verslui – jūs kuriate BJAURIAS interneto svetaines!

Kai reikalingas tekstų rašytojas

Šiuolaikinis žmogus gyvena didelės pasiūlos ir paslaugų laikotarpyje. Praktiškai bet kokį darbą už jį gali padaryti kitas žmogus. Kuo tai gerai? Nes ne kiekvienas statybininkas gerai nusimano apie apželdinimą ir ne kiekviena dizainerė gali sumontuoti sau virtuvės komplektą. Kartais prireikia pačių įvairiausių paslaugų, todėl labai naudinga, kad tam tikrus darbus atliktų būtent tos srities specialistai. Batsiuvys siūtų batus, gėlininkė rištų puokštes, o santechnikas remontuotų vamzdžius. … Continue reading Kai reikalingas tekstų rašytojas

Kaip parašomi kokybiški SEO tekstai

Jums turbūt dažnai tenka susidurti, kai SEO tekstai internete iš tiesų labai mažai skiriasi nuo kokybiškų žurnalinių tekstų ar produktų aprašymų. Taip pat gana dažnai tenka pastebėti ir tikrų SEO straipsnių, kurie yra rašomi tik dėl raktažodžių. Tokius tekstus dažniausiai išduoda tai, kad jie būna beveik be jokios minties ir prasmės, be taisyklingos rašysenos ir skirti praktiškai jokiam skaitytojui. Norite sužinoti, kaip parašyti taip, kad Jus skaitytų? … Continue reading Kaip parašomi kokybiški SEO tekstai

reklama internete

Kokia reklama internete – efektyviausia?

Tokį klausimą rinkodaros specialistams užduoda kiekvienas verslininkas, norintis pareklamuoti savo produkciją ar paslaugas internete. Deja, vienareikšmiško atsakymo į šį klausimą nėra. Kartais tenka išgirsti tokią nuomonę, kad efektyviausia reklama internete yra Google AdWords, tačiau tai tik dalis tiesos. Efektyviausia reklama internete – „word of mouth“ Efektyvumo prasme bet kokia „word of mouth“ (galima būtų išversti „iš lūpų į lūpas“) reklama yra efektyviausia. Nieko negali būti … Continue reading Kokia reklama internete – efektyviausia?

Originalūs ir nestandartiniai parodų stendai sulaukia daugiau lankytojų dėmesio

Kiekvienas asmuo ar įmonė, gavusi kvietimą dalyvauti parodoje, ima sukti galvą – kaip geriau pasirodyti, kaip pritraukti daugiau lankytojų akių bei kaip paruošti tinkamą ir originalų stendą. Parodų stendai – tai vienas pagrindinių akcentų, ką mato lankytojas parodoje, todėl renginio dalyviams labai svarbu tinkamai pasiruošti. Kokie parodų stendai tik nebūna: ir gulsti, ir stati, ir lenkti ir susukti, ir maži ir dideli. Viskas priklauso nuo … Continue reading Originalūs ir nestandartiniai parodų stendai sulaukia daugiau lankytojų dėmesio

vizitinės kortelės

Vizitinės kortelės kalba

Net jei ir turite daug vizitinių kortelių savo kontaktų rinkinyje, greičiausiai tikrai žinote, kuri iš jų yra Jums pati originaliausia ar įsimintiniausia. Jūs, ko gero, net atsimenate, kam ji priklauso. O kokia Jūsų vizitinės kortelės kalba? Ką Jūsų kortelė sako apie Jus, Jūsų darbą bei asmenybę? Niekada neatkreipėte į tai dėmesio? Vizitinių kortelių dizainas ir įvairios smulkmenos yra labai svarbios. Juk tai mažytis Jūsų prisistatymas, … Continue reading Vizitinės kortelės kalba