Interneto reklamos rinka naujovių pateikia nedažnai, tačiau čia vis dar yra kažko naujo ir neišbandyto. Kitose srityse tokios galimybės jau yra išsemtos, jų efektyvumas ištirtas ir žinomas. Interneto reklamos rinka pateikia vis daugiau naujovių. Viena iš tokių – Google Street View verslui.
Google Street View yra virtualus turas gatvėse. Nuėjus į Google žemėlapius galima pasirinkti nustatymą, kad parodytų tam tikrą adresą ir jo apylinkes. Tai labai patogu, kai nežinote, kaip atrodo pastatas, kur įėjimas, kur galima pasistatyti automobilį. Virtualiame ture galima matyti vaizdą 360 laipsnių kampu, todėl nesunkiai pasidairysite aplink ir įsidėmėsite orientyrus. Maža to, su Google Street View galite užsukti į biuro ar patalpos vidų ir apsidairyti ten. Jei tai restoranas, galite pasižiūrėti jo interjerą. Jei soliariumas – jame esančią įrangą ir vietą persirengimui. Net ir nedidelės kirpyklos vaizdas gali nemažai pasakyti apie įmonę, į kurią ketinate eiti.
O kur čia reklama?
Reklama yra ta, kad įvedus įmonės pavadinimą į Google paiešką, pateikiami ne tik kontaktiniai duomenys ir darbo valandos, bet ir pasiūlymas apsidairyti. Taip galite pamatyti, kas yra viduje.
Kitas momentas Google Street View, kaip ir kitose panoramose, galima palikti tam tikrą informaciją. Pavyzdžiui, kainoraštį, paslaugų sąrašą ir t.t. Tai reklama reklamoje. Gana įdomus vaizdas, tačiau užėję į virtualųjį turą matote ir papildomą informaciją. Tiesa, ji turi realiai ten būti, tačiau kas trukdo atspausdinti keletą lapų ir pakabinti juos ant durų prieš fotografuojant?..
Labai svarbus momentas yra išvengti oficialaus Google automobilio paliktų kadrų. Problema labai dažna – Google automobilis pro pastatą pravažiavo tada, kai šalia buvo remontas, pilna maišų ir kranų bei pastolių. Dėl to pastato fasadas atrodo tragiškai. Dabar viskas sutvarkyta, tačiau nežinia, kad oficialus automobilis su kamera ant stogo pravažiuos dar kartą. Tada lieka kviesti akredituota fotografą ir dirbti su juo, kad vaizdas Google Maps tarnyboje būtų pakeistas. Pats pakeitimas daug nekainuoja, tačiau fotografo darbas ir pastangos taip pat yra įvertinamos pinigine išraiška. Kainos tiksliai pasakyti neišeina, nes viskas priklauso nuo patalpų išplanavimo – kur į kokius objektus reikia eiti (virtualiai).
Bet kuriuo atveju, šis sprendimas gali būti tinkamai panaudojamas įmonės puslapyje, nes kiekvienas žemėlapis gali būti nesunkiai įdėtas į nuosavą puslapį.
Išbandykite, tai tikrai padės atvesti keletą naujų klientų.