Kadangi Lietuva yra maža šalis ir joje karaliauja gana maža rinka – galima pastebėti, kad vienos prekybos vietos yra kur kas labiau iškilusios nei kitos. Daugelis mažyčių mums yra net nežinomos, kadangi esame įpratę apsipirkti tokiose, kurių pavadinimai sklando iš lupų į lupas. Labai panašiai veikia ir elektroninės parduotuvės. El. parduotuvės Lietuvoje išpopuliarėjo labai sparčiai. Kai tautiečiai pamatė, kad jas steigti yra labai paprasta, o daugeliu atveju jos sėkmingai atneša pelną – tokių parduotuvių ėmė dygti labai daug. Tiesa, jos taip pat gali būti skiriamos į tai, kad vienos – žinomesnės, tokios, kaip https://www.B-a.eu , o kitos – ne.
El. prekyba gali būti labai skirtinga. Vieniems ji pats geriausias gyvenimo šuolis, kuris padėjo atrasti naujus pomėgius, pagerinti gyvenimo kokybę, įdarbinti kitus žmones. Tuo tarpu kiti jau ilgus metus turi prekybos vietas, kurios vos vos išsilaiko. Tokiu atveju ir kyla klausimas, kodėl vienos funkcionuoja sėkmingiau, o kitos miršta? Daugeliu atveju viskas remiasi į paprasčiausią el. parduotuvę. Ji taip pat turi būti tokia, kad klientui tiktų ir patiktų. Kokia?
- Žinoma, pirmiausia labai svarbu, kad ji būtų estetiškai patraukli akiai. Nežinote, koks tai reikšmingas dalykas. Paprasčiausiai, jeigu ji nebus maloni – klientas paprasčiausiai joje ir nenorės būti. Taigi, nuolatinis kontaktavimas su dizaineriu gali padėti sukurti labiau žmonėms priimtina dizainą. Labai svarbu nesinaudoti šablonais, kurie kartojasi ir tikrai nepasižymi unikalumu.
- Taip pat labai svarbu, kad būtų sukurta patogi valdymo sistema. Kuo paprasčiau – tuo geriau. Jeigu sukursite sudėtingą valdymo sistemą – tikrai nebūsite unikalus arba kažkuo ypatingas. Šiuo atveju svarbiausia yra tai, kad pirmą kartą į Jūsų el. parduotuvę užsukęs asmuo žinotų, kaip ja naudotis.
- Labai svarbus ir puslapio krovimo greitis. Tai priklauso ne tik nuo naršytojo interneto greičio, tačiau ir informacijos, kuri yra pateikiama puslapyje. Kuo greičiau puslapis krausis – tuo žmogus noriau į jį užsuks.
- Žinoma, naudinga sukurti ir blogą, kuriame bus rašomi atitinkami straipsniai naudingi klientams. Tokie blogai vis labiau rekomenduotini el. parduotuvėms. Tai galimybė į savo puslapį pritraukti naršytojus dėl bloguose pateiktos informacijos, o paskui juos paskatinti pasidomėti ir Jūsų parduodama produkcija.
- Patogi pirkimo sistema – garantas, kad žmonės mieliau pirks. Jokiu būdu neliepkite registruotis, jeigu noru įsigyti kokią nors prekę. Taip verslininkai praranda labai daug klientų. Žinoma, norisi juos laikyti kuo arčiau savęs, tačiau registracija juos „atbaidys“.
El. prekyba – lengviausias būdas pradėti savo verslą. Dažniausiai jis būna sėkmingas tik labai svarbu įvertinti klientų poreikius. Tiek planuojant visą verslo idėją, tiek galvojant apie pačią elektroninę prekybos vietą, kuri turi būti sukurta taip, kad patenkintų klientų poreikius. Kokie jie? Domėkitės ir atsakymus atrasite.