Naujienlaiškių siuntimo marketingas

Elektroninių laiškų rinkodara yra vis dar pakankamai neišnaudojama. Pagal statistinius tyrimus 59 procentai elektronine komercija Lietuvoje besiverčiančių įmonių visai nekomunikuoja su savo klientais per naujienlaiškius. Tuo tarpu ES ir JAV įmonės seniai pastebėta, jog elektroninių laiškų marketingas ženkliai pagerina pelno rodiklius. Naujienlaiškių siuntimas nereikalauja daug investicijų, tačiau tinkamai valdomas jis neabejotinai generuoja finansinę grąžą.

Vienas iš būdų rinkti elektronine parduotuve ar svetaine susidomėjusių lankytojų adresus, tai iššokanti forma svetainėje, ji padeda sugeneruoti apie 3 procentus registracijų. Vis tik tokia forma pakankamai mažai yra naudojama, o vietoje jos paliekama vieta registracijai kažkur svetainės apačioje, tačiau tokiu būdu sugeneruojama tik 0,1 procento registracijų. „Salesforce“ atliktas tyrimas parodė, kad 90 procentų žmonių, palikusių savo el. pašto adresą iš tiesų domisi verslo naujienomis ir skaito gautus laiškus. Tiesa, kad naujienlaiškių siuntimas sulauktų dėmesio, rekomenduojama juose pateikti unikalių pasiūlymų ar įdomios informacijos. Pavyzdžiui, viena čiužinius pardavinėjanti įmonė el. laiškuose dažnai duoda patarimų, kaip geriau išsimiegoti. Toks naujienlaiškis gali sudominti žymiai didesnę auditoriją, negu reklama apie parduodamus čiužinius.

Kitas momentas, kuris yra dažnai praleidžiamas, tai automatinis priminimas apie prekes, įdėtas į krepšelį. Dažnai žmonės e-parduotuvėje įsideda prekes į krepšelį ir palieka puslapį. Priminus po kurio laiko apie prekes išsiųstu naujienlaiškiu, 2,39 procento žmonių sugrįžta ir susimoka. Naujienlaiškį siunčiant ne vieną, o 3 kartus pardavimai gali išaugti iki 4 procentų.

Komunikavimas elektroniniais laiškais ne tik primena apie prekes, kuriomis buvo susidomėta, bet yra naudingas ir paslaugų sektoriui. Siunčiant naujienlaiškį galima pakviesti į webinarą, seminarą, renginį, apsilankyti socialiniuose tinkluose, nukreipti į blogą.

Svarbu, kad naujienlaiškis būtų pritaikyti mobiliesiems įrenginiams. Be abejo, didelis privalumas ir palengvinimas – el. laiškų siuntimo programa, kuri leistų lengvai sumaketuoti naujienlaiškį, turėtų įvairias dizaino kūrimo galimybes. Tokia programa padės analizuoti duomenis, stebėti, koks turinys susilaukė daugiausiai dėmesio ir paspaudimų.

Komunikacijos strategija gali būti labai įvairi. Nuosekliai dirbant su naujienlaiškių siuntimo marketingu, ilgainiui pasimato, kokia strategija yra efektyviausia ir atneša didžiausią finansinę grąžą.

 

Naudotasi šaltiniu: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/lietuvos-el-verslai-vis-dar-nepanaudoja-el-pasto-rinkodaros-galimybiu.d?id=80781437

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *