5 tinklalapių tendencijos 2020 m.

Kai kalbame apie internetinius tinklalapis, „tendencijos“ yra pakankamai neįprastai skambantis žodis. Juk visi suprantame, kad nėra taip, jog atėjus sausio 1 d. visi tinklalapiai turi akimirksniu pakeisti savo dizainą, struktūrą ir kitus elementus tam, kad atitiktų naujausias tendencijas. Tačiau tiesa yra ta, kad jei atėjus naujiems metams jūsų tinklalapis atrodo gerokai atgyvenęs, tai gali labai neigiamai atsiliepti jūsų verslui.

Ir nors žemiau pateiktos tendencijos nėra visiškai naujos, 2020 m. jos turės labai didelę įtaką internetiniams tinklalapiams ir vartotojų patirčiai. Be to, pirmuosius svarbius ženklus mes galime matyti jau šiandien, todėl jei norite, kad šie metai jūsų verslui būtų sėkmingesni, nepraleiskite progos atsižvelgti į https://meevly.com/lt/ pateikiamas 2020 m. internetinių tinklalapių tendencijas.

1. VUI technologija

VUI (angl. „Voice User Interfaces“) technologija ima vis labiau populiarėti. VUI technologijos pagalba žmogaus tiesioginė komunikacija balsu su kompiuteriu tampa tikrove. Ši technologija naudoja balso atpažinimo funkciją, tokiu būdu suprasdama balsu tariamas komandas ir atsakydama į užduodamus klausimus raštu.

Ir nors valdymas balsu šiandien tampa vis svarbesne mūsų kasdienio gyvenimo dalimi, ši technologija vis dar negali pilnai paveikti mūsų kaip interneto tinklalapių vartotojų patirties. Būtent todėl tokios technologijų milžinės kaip „Amazon“, „Apple“, „Facebook“, „Google“ ir „Microsoft“ pastaruoju metu į DI (dirbtinio intelekto) asistentų tobulinimą investavo milijardus.

Skaičiuojama, kad 2020 m. internetinė paieška balsu sudarys 50% visų atliekamų paieškų. Ką jau kalbėti apie tai, kad kai kurie žmonės prognozuoja, jog netolimoje ateityje apskritai vartotojai nebenaudos kompiuterinių klaviatūrų, nes tą patį galės atlikti balsu.

Taigi, labai svarbu, kad internetiniai tinklalapiai būtų tinkamai pritaikyti šiai technologijai ir galėtų prisidėti prie geresnės vartotojų patirties.

2. Audiovizualinis turinys

Ir tai tikrai nėra naujovė! Audiovizualinės medžiagos (vaizdo įrašų) daroma įtaka yra labai didžiulė ir per ateinančius metus ji tik dar labiau stiprės. Be to, statistika kalba pati už save:

  • „Cisco“ duomenimis, 2021 m. prognozuojama, kad 82% interneto lankytojų srauto sukurs vaizdo įrašai.
  • „Insivia“ surinkti duomenys rodo, kad tinklalapių puslapiai, kuriuose yra pateikiami vaizdo įrašai, turi net 53 kartus didesnę tikimybę patekti į pirmąjį „Google“ paieškos sistemos puslapį.
  • „HubSpot“ statistika rodo, kad 85% vartotojų nori matyti daugiau audiovizualinio turinio.
  • „Wistia“ duomenimis, vartotojai internetiniuose puslapiuose, kuriuose yra vaizdo įrašų, praleidžia apytiksliai 2,6 karto daugiau laiko.

Todėl labai svarbu, kad 2020 m. tinklalapiuose ir toliau nebūtų pamirštama naudoti ne tik tekstinio, tačiau ir audiovizualinio turinio, padedančio pelnyti tiek vartotojų, tiek ir paieškos sistemų palankumą.

3. Verslo taikoma kainodara

Jei iki šiol jūs savo internetiniame tinklalapyje vengdavote pateikti prekių ar paslaugų kainas, kurias galėtų matyti kiekvienas jūsų tinklalapio lankytojas, 2020 m. tokios „strategijos“ taikyti nebeturėtumėte. Net jei jūs galite pateikti daugybę įvairių pasiteisinimų, kodėl iki šiol taip elgėtės, privalote suprasti, kad vartotojų požiūris keičiasi ir vis daugiau žmonių įmonių internetinius tinklalapius aplanko tam, kad galėtų iš anksto sužinoti prekių ar paslaugų kainas.

Ir tai yra visiškai natūralus vartotojų siekis – prieš kreipdamiesi į paslaugų teikėją ar prekių pardavėją vartotojai nori žinoti, kokias išlaidas jiems teks patirti. Jei vartotojas savo lankomame tinklalapyje neras įkainių, labai tikėtina, kad tokį tinklalapį jis nuspręs palikti.

Todėl nepamirškite, kad aiškios kainodaros pateikimas yra didesnio patikimumo ženklas, kurį teigiamai įvertins kiekvienas jūsų tikslinei auditorijai priklausantis vartotojas.

4. DI ir pokalbių robotai

Prognozuojama, kad šiemet apytiksliai 25% klientų aptarnavimo užduočių bus atliekamos pasitelkiant į tinklalapius integruotus virtualius klientų asistentus ir pokalbių robotus (angl. „chatbot“). O tai yra didžiulis progresas, atsižvelgiant į tai, kad 2017 m. tokie sprendimai sudarė mažiau nei 2%. Be to, prognozuojama, kad 2020 m. net 85% vartotojams iškylančių klausimų internetiniuose tinklalapiuose bus išsprendžiami be žmogaus įsikišimo. Ir taip yra todėl, kad šiandien vartotojai nori atsakymus į jiems iškylančius klausimus gauti 24 val. per parą ir 7 dienas per savaitę.

Žinoma, verslui tokiais atvejais yra reikalingi įvairūs šiuolaikiniai nestandartiniai WEB sprendimai (https://meevly.com/lt/paslaugos/nestandartiniai-sprendimai/), kurių pagalba jie gali savo internetiniuose tinklalapiuose ir elektroninėse parduotuvėse pritaikyti dirbtinio intelekto pagrindu veikiančias programas ar pokalbių robotus, padedant vartotojams lengviau gauti atsakymus į jiems svarbius klausimus.

5. Tinklalapių pritaikymas mobiliesiems įrenginiams

Ši tendencija iš tikrųjų nėra nauja. Tinklalapių pritaikymas mobiliesiems įrenginiams jau ne pirmus metus vaidina labai svarbų vaidmenį ir vis daugiau verslų tam skiria pakankamai didelį dėmesį. Daugiau nei 50% interneto srauto visame pasaulyje atkeliauja būtent iš mobiliųjų įrenginių, todėl jokiu būdu negalima mobiliąją patirtį nukelti į antrąjį planą. Juolab, kad kai kurių tinklalapių lankytojų daugumą sudaro būtent tie vartotojai, kurie naudojasi mobiliaisiais įrenginiais. Ir šie skaičiai su kiekvienais metais tik didėja.

Todėl jei jūs norite, kad 2020 m. jūsų tinklalapio lankytojai, kurie naudojasi išmaniaisiais įrenginiais, galėtų lengviau ir patogiau naršyti jūsų tinklalapyje, būkite tikri, kad jūsų tinklalapis yra tinkamai pritaikytas mobiliesiems įrenginiams. O tam, kad suprastumėte, kokia yra jūsų mobiliosios tinklalapio versijos būklė, galite atlikti ir „Google“ pritaikomumo mobiliesiems įrenginiams testą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *