Grafinis dizainas mūsų gyvenime

Grafinio dizaino dėka pasauliui buvo pristatyti pačiais žinomiausiais tapę šriftai, logotipai ir paveikslėliai. Tereikia pagalvoti apie „Coca-Cola“ prekės ženklo logotipe naudojamą šriftą. Pabandykite šiuo šriftu parašyti bet kurį kitą žodį ir žmonės vos tik į jį pažvelgę vis tiek galvos būtent apie „Coca-Cola“ prekės ženklą! Tai labai puikiai iliustruoja, kokią didžiulę svarbą grafinis dizainas turi tiek verslui, tiek ir kasdieniam žmonių gyvenimui.

Būtina suprasti, kad grafinis dizainas nėra tik gražių detalių derinys. Kiekvienas profesionalus grafikos dizaineris kurdamas naują logotipą ar bet kurį kitą grafinio dizaino elementą savo galvoje visuomet turi ir tam tikrą istoriją, mintį, idėją ir viziją. Todėl, kai žvelgiame į tam tikrą prekės ženklą ar kitą grafinio dizaino darbą mes kartu galime nebyliai perskaityti ir jame užkoduotą žinutę. Taigi, labai įdomu sužinoti keletą galbūt daugeliui iš jūsų dar negirdėtų faktų, kuriais šiandien su mumis pasidalina Doctoridea.lt.

„Coca-Cola“ – dvi C raidės atrodo geriau

Dauguma produktų visų pirma „gauna“ savo vardą, o tik tuomet būna kuriami jų logotipai, reklamos ar pakuotės. Tačiau taip nenutiko su visiems puikiai žinomu „Coca-Cola“ prekės ženklu. Kai Džonas S. Pembertonas pirmą kartą sukūrė šį gazuotą gėrimą, jo verslo partneris Frankas M. Robinsonas pamanė, kad tuo atveju, jei pavadinime bus dvi C raidės, jis labai gerai atrodys reklamose. Taip ir atsirado pavadinimas „Coca-Cola“. Galiausiai jie nusprendė, kad logotipui būtų tinkama panaudoti „Spencerian“ šriftą. Toks žinomas prekės ženklas, o tokia paprasta jo pavadinimo atsiradimo istorija!

„Nike“ logotipo kaina

Yra priimta manyti, kad kiekvienos tarptautinės ir labai gerai visame pasaulyje žinomos kompanijos logotipų kūrėjai turėjo gauti įspūdingą atlygį. Tačiau taip buvo ne visuomet. Visi gerai žinome „Nike“ kompanijos logotipą, tačiau retas numano, kiek jis kainavo. Kai „Nike“ įkūrėjams Bilui Bovermanui ir Filui Knaitui reikėjo puikaus logotipo, atspindinčio judesį, jie kreipėsi į koledžo studentę Karoliną Deividson – laisvai samdomą grafikos dizainerę. Įdomu, kiek jai buvo sumokėta? Vos 35 USD! Ir nors tuo metu už savo darbą ji gavo labai nedidelį atlygį, šio logotipo turėjimas savo atliktų darbų sąraše jai padėjo tapti sėkminga ir žinoma grafikos dizainere (be to, sklinda kalbos, kad kiek vėliau „Nike“ jai vis dėlto atriekė nemenką akcijų dalį).

„Amazon“ logotipas

Kartais sėkmingai ir profesionaliai sukurtas logotipas gali labai daug pasakyti. Puikiu pavyzdžiu galėtų tapti visiems gerai pažįstamas „Amazon“ logotipas. Daugelis žmonių žvelgdami į šios kompanijos logotipą pastebi šypseną, kurią imituoja rodyklė, esanti po „amazon“ pavadinimu. Ir, žinoma, ši kompanija neabejotinai suteikia savo pirkėjams šypseną! Tačiau jei į šį logotipą mes pažvelgtume atidžiau, pastebėtume, kad iš tikrųjų rodyklė prasideda nuo „a“ ir tęsiasi iki „z“. Taigi, jei jūs kada nors apsipirkote „Amazon“ el. parduotuvėje ar bent jau joje lankėtės, turbūt žinote, kad joje galite rasti prekes nuo A iki Z. Šios kompanijos logotipo kūrėjai tai taip pat puikiai žino, todėl šią žinutę perteikė ir logotipe.

Grafinis dizainas yra visur

Apie žinomų kompanijų logotipus būtų galima kalbėti dar labai ilgai. Tačiau svarbiausias faktas yra tai, jog grafinis dizainas yra visur! Tereikia apsidairyti, kad visu tuo įsitikintume patys. Dažnai žiūrite televizorių? Ant jo visuomet matote „Sony“, „Samsung“ ar kito žinomo televizorių gamintojo logotipą. Kasdien naudojatės savo kompiuteriu? Jums prieš akis kiekvieną akimirką šmėžuoja „Apple“, „Lenovo“ ar kitų kompiuterių gamintojų logotipai. Visa tai yra grafikos dizainerių darbai, kurių kiekvienas perteikia mums tam tikrą žinutę.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *