Paprasta sistema vartotojų poreikiams patenkinti

lojalumo korteliu gamybaNieko nebestebina, kad kiekvienoje piniginėje galima rasti daugybę nuolaidų kortelių. Viena kortelė suteikia nuolaidą avalynės parduotuvėje, kitoje renkami taškai perkant maisto produktus, dar kitos reikalingos įvairiose paslaugų teikimo vietose. Kad nuolaidų kortelės nesusidėvėtų itin greitai, geriausia pasirūpinti kokybiška lojalumo kortelių gamyba.

Kam reikalingos kortelės?

Šiuo metu Lietuvoje pastebima tendencija turėti ir naudotis kuo daugiau nuolaidų kortelių. Šis bumas prasidėjo palyginti neseniai, dauguma prekybininkų pastebėjo tokių kortelių privalumus. Pirmiausia, lojalumo sistemos padeda išskirti individualius klientus, taip pat teikia galimybę atrasti ryšį su jais – kaupiami duomenys, pavyzdžiui, gimimo diena, leidžia jums nustebinti pirkėjus sveikinimais. Taip pirkėjai paverčiami išskirtiniais, todėl, tikėtina, jaučiasi patenkinti. Taip pat nuolaidų kortelių naudojimas leidžia didinti pardavimus, siūlyti klientui geriausias sąlygas, kad šis ne kartą sugrįžtų, didinti prekės ženklo žinomumą ir kurti teigiamą jo įvaizdį. Visa tai galima apibendrinti – nuolaidų kortelės turi skatinti klientų lojalumą įvairiausiais būdais: teikiant nuolaidas, kaupiant lojalumo taškus, perkant dovanų korteles, mokėjimo korteles su papildomomis lojalumo funkcijomis ir pan.

Kortelių sistemos sėkmės kriterijai

Pastaruoju metu lojalumo kortelių sistemos įgyvendinimo imasi ne tik stambiausi, bet ir vidutiniai bei smulkiausi prekybininkai, taip stengdamiesi užmegzti dialogą bei atrasti specifinius individualių klientų poreikius. Šiuo metu populiariausias ir patogiausias būdas naudotis nuolaidų kortele – elektroninė sistema, leidžianti atpažinti kiekvieną klientą kas kartą jam perkant. Kortelės turi būti ne tik išmanios – nuskaitomos elektroniniu būdu – bet ir fiksuojančios visas operacijos, atliktos kortele, pritaikytos nuolaidos ir dovanojami taškai. Visa ši informacija privalo būti matoma prekybininko apskaitos sistemoje – tokios nuolaidų kortelės patogios ir patiems prekybininkams. Diegdami lojalumo kortelių sistemas, privalote atsižvelgti į tai, kokios sistemos reikia būtent jums, pritaikyti ją individualiems savo poreikiams. Lojalumo kortelių gamybos kaina nebėra pagrindinis kriterijus, nes kiekvienas prekybininkas nori išsiskirti, sudominti pirkėjus unikalia sistema. Kreipiantis į lojalumo kortelių sistemų diegėjus, būtina turėti viziją: kaip atrodys jūsų lojalumo kortelių sistema, kokie svarbiausi reikalavimai jai, kokią informaciją turėtų gauti klientas, o kokią – prekybininkas.

Klientui svarbiausia – patrauklumas?

Nors klientams ypač svarbi pati lojalumo kortelių sistema – jos patogumas, teikiama informacija bei jos dažnumas, tai dar ne viskas, todėl absoliučios sėkmės negalite tikėtis. Svarbu ir tai, kokia bus jūsų kortelės išvaizda. Plastikinės lojalumo kortelės – pačios patogiausios. Dažniausiai gaminamos standartinio dydžio kortelės, kurios telpa į kiekvieną piniginę. Dera pasirūpinti ir patraukliu kortelės dizainu, ryškiu ir traukiančiu akį – kortelė taip bus ne tik puošmena, bet ir lengviau surandama tarp šūsnies kitų kortelių. Pasirūpinkite, kad jūsų sistema nebūtų ydinga ir, net klientui pamiršus lojalumo kortelę namuose, būtų įmanoma pritaikyti nuolaidą, pateikus tam tikrą asmeninę informaciją, pavyzdžiui, vardą ir pavardę. Klientams ypač aktualu ir tai, kaip apskritai panaudosite asmeninę informaciją, nurodytą pildant lojalumo kortelės suteikimo paraišką. Žinoma, veikiausiai dauguma prekybininkų renkasi elektroninių laiškų su patraukliais pasiūlymais siuntimu, tačiau bene patogiausia pasiekti klientą siunčiant jam trumpąją SMS žinutę, kurią galima perskaityti vos ją gavus. Jei turite galimybę, pasirūpinkite sistemos papildymu. Numanydami, jog ne visi klientai turi prieigą prie interneto, prekybos vietoje galite įrengti tam tikras informacines sistemas, kurios, nuskaičius kortelės kodą, pateikia individualius, tik konkrečiam klientui pritaikytus pasiūlymus. Lojalumo kortelių gamyba yra vienareikšmiškai svarbi ir naudinga tiek prekybininkams, tiek klientams, todėl verta pasirūpinti jų kokybe ir patrauklumu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *