pardavimai

Kaip padidinti pardavimus?

Nesvarbu, ką parduodate – buhalterines paslaugas verslui ar keptuves, visada galima rasti būdų, kaip padidinti pardavimus. Dažnai jie nėra labai sudėtingi ar stebuklingi. Pabandykime prisiminti keletą būdų (neabejojame, kad visus juos žinote, tik buvote kiek primiršę). Efektyvesni skambučiai Parduoti telefonu yra sunku. Žmonės dažnai deda ragelį, arba iš karto atsako: „manęs tai nedomina“. Bet pabandykite įrašyti keletą savo pardavimų pokalbių ir paanalizuokite – gal kalbate … Continue reading Kaip padidinti pardavimus?

street view

Google Street View – naujausia interneto reklamos forma

Interneto reklamos rinka naujovių pateikia nedažnai, tačiau čia vis dar yra kažko naujo ir neišbandyto. Kitose srityse tokios galimybės jau yra išsemtos, jų efektyvumas ištirtas ir žinomas. Interneto reklamos rinka pateikia vis daugiau naujovių. Viena iš tokių – Google Street View verslui. Google Street View yra virtualus turas gatvėse. Nuėjus į Google žemėlapius galima pasirinkti nustatymą, kad parodytų tam tikrą adresą ir jo apylinkes. Tai … Continue reading Google Street View – naujausia interneto reklamos forma

remarketingas

Kaip veikia remarketingo reklamos?

Galvojantys kokią marketingo strategiją pasirinkti savo interneto svetainei, neretai praleidžia progą išbandyti ir alternatyvius, bet ne ką mažiau naudingus potencialių klientų pritraukimo būdus. Vienas iš tokių būdų – remarketingas. Šiuo metu tai yra itin populiarus pasirinkimas vien dėl efektyvumo – didžiausios bendrovės nuo tradicinių reklamavimosi būdų pereina būtent prie šio, nes jis padeda susigrąžinti buvusius lankytojus, kurie nieko dar neįsigijo. Trumpai tariant, tai strategija, kuria … Continue reading Kaip veikia remarketingo reklamos?

google reklama

Google reklama – investicija, žadanti didžiausią pelną

Google paieškos sistema vertinama visame pasaulyje. Lietuvoje ja naudojasi daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų. Minėtoji paieškos sistema skirta efektyviai ir greitai prekių ir paslaugų paieškai. Beje, atlikti tyrimai patvirtino, kad įprastai analizuojami pirmi 2–3 paieškos sistemos sugeneruoti rezultatų puslapiai. Čia ir slepiasi visos įdomybės – jei ketinate plėsti savo verslo apimtis, tačiau nepatenkate į minėtuosius paieškos rezultatus, tam tikra prasme esate nematomi. Kitaip sakant, … Continue reading Google reklama – investicija, žadanti didžiausią pelną

SEO paslaugos

Kodėl verta naudotis SEO paslaugomis?

Norint išlikti konkurencingais internete, kiekvienos įmonės vadovai turėtų susirūpinti savo tinklapio SEO. Nežinantiems, kas tai yra, verta pasakyti, jog tai vienas iš svarbiausių komponentų šiuolaikinėje konkurencijoje internete. Tinklapio SEO – tai jo pritaikymas paieškos sistemoms. Vadinasi, jeigu jūsų tinklapio SEO yra gerai paruoštas tiek iš išorės, tiek iš vidaus, galima tikėtis gerų rezultatų – pagal jūsų norimus raktažodžius turėtumėte turėti tvirtas pozicijas Google ir kitose … Continue reading Kodėl verta naudotis SEO paslaugomis?

Kuo skiriasi gera reklaminė iškaba nuo blogos

Kiekvienas verslas turi komunikuoti su visuomene. Seniausias būdas tai daryti – per reklamą. Tačiau visi žinome, kad yra dviejų tipų reklamos: blogos ir ne tokios blogos. Taip, greičiausiai nei vienas žmogus nepasakytų, jog jam patinka reklama. Na, nebent reklamos agentūrų darbuotojai, tačiau ir jiems greitai atsibosta ir pradeda važiuoti stogas. Taigi, reklamos egzistuoja įvairiose medijose: spaudoje, radijuje, televizijoje. Lauko reklamos – vienos iš populiariausių. Kadangi … Continue reading Kuo skiriasi gera reklaminė iškaba nuo blogos

Kai reikalingas tekstų rašytojas

Šiuolaikinis žmogus gyvena didelės pasiūlos ir paslaugų laikotarpyje. Praktiškai bet kokį darbą už jį gali padaryti kitas žmogus. Kuo tai gerai? Nes ne kiekvienas statybininkas gerai nusimano apie apželdinimą ir ne kiekviena dizainerė gali sumontuoti sau virtuvės komplektą. Kartais prireikia pačių įvairiausių paslaugų, todėl labai naudinga, kad tam tikrus darbus atliktų būtent tos srities specialistai. Batsiuvys siūtų batus, gėlininkė rištų puokštes, o santechnikas remontuotų vamzdžius. … Continue reading Kai reikalingas tekstų rašytojas

Kaip parašomi kokybiški SEO tekstai

Jums turbūt dažnai tenka susidurti, kai SEO tekstai internete iš tiesų labai mažai skiriasi nuo kokybiškų žurnalinių tekstų ar produktų aprašymų. Taip pat gana dažnai tenka pastebėti ir tikrų SEO straipsnių, kurie yra rašomi tik dėl raktažodžių. Tokius tekstus dažniausiai išduoda tai, kad jie būna beveik be jokios minties ir prasmės, be taisyklingos rašysenos ir skirti praktiškai jokiam skaitytojui. Norite sužinoti, kaip parašyti taip, kad Jus skaitytų? … Continue reading Kaip parašomi kokybiški SEO tekstai

Kaip veikia SEO?

Reikėtų pasitelkti visą fantaziją ir skirti daug laiko bandant atrasti savo veiklos nišą srityje, kurioje maža konkurencija, tačiau didelė paklausa. Klausimas, kada jums pagaliau pasisektų surasti „aukso gyslą“ su dideliu vartotojų ratu ir konkurencijos nebuvimu. Bet jei nusprendėte teikti prekes ar paslaugas, kurių populiarumas tarp vartotojų nuolat juntamas, tačiau pastarųjų pasiūla taip pat didelė, šis straipsnis turėtų padėti pamatyti vieną iš sprendimo variantų, siekiant tapti rinkos lyderiu. Retas šiandien … Continue reading Kaip veikia SEO?

reklama internete

Kokia reklama internete – efektyviausia?

Tokį klausimą rinkodaros specialistams užduoda kiekvienas verslininkas, norintis pareklamuoti savo produkciją ar paslaugas internete. Deja, vienareikšmiško atsakymo į šį klausimą nėra. Kartais tenka išgirsti tokią nuomonę, kad efektyviausia reklama internete yra Google AdWords, tačiau tai tik dalis tiesos. Efektyviausia reklama internete – „word of mouth“ Efektyvumo prasme bet kokia „word of mouth“ (galima būtų išversti „iš lūpų į lūpas“) reklama yra efektyviausia. Nieko negali būti … Continue reading Kokia reklama internete – efektyviausia?